Anmeldelse av CSGOEmpire

På grunn av den økende interessen for esports i det hele tatt, og spesielt i forhold til CSGO, er det ikke overraskende at det også har blitt mer og mer populært å ville spille på utfallet av disse forskjellige konkurransene. Derfor har det dukket opp en del sider der man for eksempel kan gjøre nettopp dette, og en av den er CSGOEmpire. Så hvordan fungerer denne plattformer, og er det plattformen for deg? Det skal vi se litt nærmere på her.

Det er mange plattformer der ute, der man kan spille på CSGO eller andre spill innenfor sportsbetting, men det kan være vanskelig å vite hvilken plattform man skal velge, så her får du en liten innføring i CSGOEmpire, sånn at du kan finne ut av om det er plattformen for deg eller ikke. Les videre her.

CSGOEmpire er en litt kontroversiell plattform som det har vært litt usikkerhet i forhold til. Det er nemlig en plattform som er blokkert i både US og UK, som er to av de aller største markedene innenfor esportsbetting, noe som har vært noe som har sådd tvil blant mange som har hatt lyst til å bruke plattformen. Og dessverre er det gode grunner til dette.

Selv om plattformen er lovlig og troverdig, har det vært en del kontroverser knyttet til plattformen, og grunnene til dette kan du blant annet lese om under, sånn at du kan finne ut av om det er noe som du har lyst til å unngå, eller om du har lyst til å bruke plattformen likevel. For til tross for dette, er det en plattform som flere bruker.

Typer betting hos CSGOEmpire

Når det kommer til om denne plattformen er en man burde stole på, er det flere svar. Det er mange som bruker denne plattformen, men fordi den bare har fokusert på et marked, har den ikke blitt godkjent i mange markeder og er langt fra å være en bookmaker som har alle de nødvendige sertifiseringene. Plattformen anerkjennes heller ikke for å ha en stor katalog av bets man kan inngå.

For eksempel kan man stort sett bare spille med skins på plattformen. Kort fortalt er det en plattform som er både lovlig og troverdig, og man kan plassere gyldige bets der, men uansett hva betyr dette ikke at man kan spille med annet enn skins. Dette er nemlig det eneste denne plattformen tilbyr, noe som mange vil synes er begrensende.

Det at man ikke kan bruke plattformen i UK og US, er også noe som ikke bare er begrensende, men også noe som kanskje indikerer at det ikke er den aller beste plattformen man kan velge. Dette er blant annet fordi man bare kan spille med skins og ikke er anerkjent hos bankene, noe som vil si at du ikke har noen reel tilgang på det du eventuelt vinner, noe som mange kanskje vil si er en grunn som kanskje vil gjøre at man vil velge en annen plattform i stedet for.

Most read

Load more