Nyheter

CSGOEmpire Anmeldelse

Hvis du allerede på forhånd kender til det verdenskendte og yderst populære spil, Counter Strike, så kender du sikkert også til CS:GO. CS:GO er det det seneste spil indenfor Counter Strike, og i dag er det ekstremt populært indenfor e-sport. Og da CS:GO er så stor en del af e-sportens verden, er der naturligvis også en CS:GO gambling site som kun har fokus på netop dette spil. CSGOEmpire, er et af de allerældste gamblingssites indenfor CS:GO. Gambling-sitet har eksisteret siden 2016, og er også en af de mest populære spillesider indenfor dette spil.

Måske kender du allerede CS:GO betting indenfor e-sportens verden. Men faktisk kan man også benytte de såkaldte ’skins’ til dette. Skins, er en form for udsmykning, som kun har til formål som noget æstetisk på våben i spillet. På CSGOEmpire, er det muligt både at bette, samt se med i de CS:GO matches.  Siden, CSGOEmpire, er international, som derfor lægger op til en mulighed for at bette, samt spille med andre folk fra andre dele af verdenen.

Formålet med CSGOEmpire

Da siden blev lanceret tilbage i år 2016, var formålet at man kunne bette med CS:GO skins, som en slags valuta. Siden findes på mange forskellige sprog, og gør den derfor attraktiv på det internationale plan. Hjemmesiden tilbyder desuden bonusser, lige så vel som mange andre sider med betting. På CSGOEmpire, kan man også spille andre spil, herunder Roulette, Match betting og Coin Flip.

CSGO Skins

Du sidder måske stadig og undrer dig over begrebet ’Skins’ i forhold til CS:GO. Skins til spillet, kan man tilgå på flere forskellige måder. Man kan få dem gratis efter en kamp i spillet, hvor der bliver droppet skins tilfældigt. Nogle gange kan man være heldig at der bliver droppet en ’case’, hvor der er sjældne skins i. Dertil skal man bruge ben speciel nøgle. Nogle mennesker vælger også at bytte sig til skins, eller man kan købe dem. Og lige præcis sidstnævnte, kan faktisk godt løbe op i nogle høje pengebeløb. Særligt hvis man skal have fingre i de meget unikke.

Skins, giver spilleren mulighed for at gøre sit våben unikt i forhold til udseende. Derfor er der også nogle som har en rigtig høj kurs i forhold til værdi.

Værd at vide om siden

På hjemmesiden CSGOEmpire, kan man finde masser af relevant information om siden. Måske har du behov for at sætte dig lidt mere ind i, hvad hjemmesiden kan samt hvordan det hele fungerer. Hvis skin-betting er komplet nyt for dig, er det også en god idé at læse mere op, hvad det handler om. Indenfor skins, ligger der flere forskellige topplaceringer. MP7 Cirrus ligger klart som en af de allerhøjeste, hvor flavor text, hedder ’Get your head out of the clouds’.  MP7 BloodSport, og MP7 Nemesis er også i top under skins til CS:GO. Du kan eksempelvis prøve at finde ud af, hvilke andre skins som ligger i toppen, hvis du er nysgerrig på dette. Læs gerne mere om udseendet på de forskellige unikke skins.

Most read

Load more